Szkoleń nigdy za wiele. Zawsze możemy lepiej wykonywać swoje zadania, czerpiąc przy tym radość i satysfakcję z pracy. Niestety, nie zawsze utrwalane latami nawyki przekładają się na naszą skuteczność. Czasami warto poznać nowe, sprawdzone metody współpracy z klientami. Temu właśnie służyło szkolenie naszego zespołu sprzedażowego.
Przez dwa dni, podczas warsztatu szkoleniowego nasi handlowcy pogłębiali wiedzę na temat, tego jak lepiej rozumieć potrzeby klientów.
Podczas zajęć praktycznych:
- odświeżyli wiedzę z zakresu komunikacji i podejmowania decyzji,
- przećwiczyli rozmowy z klientami,
- dowiedzieli się jak kontrolować proces handlowy, aby czuć się w nim pewniej.
Szkolenie oparte na dyskusji, grach, ćwiczeniach i pracy zespołowej poprowadził Andrzej Borcz z firmy Enterprise Advisors.
Dziękujemy trenerowi za dawkę przystępnie podanej wiedzy i wymianę doświadczeń